aug
2

 Ebédnél anya megkérdezte, hogy ma vagyok-é 16. Hát nem. Tudod anya, azt érezni fogod. Nem csak az asztalon táncolásról+ áriázásról beszélek, áááh. Egy új ember van itt születőben, kérem szépen. Ezek az utolsó napok ( gyermekkorom kicsiny világa), még tudatlan agyammal tengetem el, de már érzem a felvilágosulás enyhén rózsaszínes, langyos szelét, amint meg-megsimítja arcomat, és beleborzongok: It's time.

Persze, ennek az izgalomnak oka is van. Eeggen. Kicsi koromban, amikor nővérem ugyanezen év napjait élte, megfogadtam: én ilyen akarok lenni. Persze minden húg valamennyire a példaképét látja a nagyobbikban, de ez nálam máshogy működött: Végignéztem tinédzser éveit, és rájöttem, hogy a legcsodálatosabb. a 16-ik. örökké annyi szeretnék lenni.

És most eljön kérem szépen a nagy pillanat. Könnycseppeket morzsolgatva nézem a számítógépen felvillanó glitteres 16-os betűt, és lelkem a magasba szárnyal.

Sweet sixteen.

A bejegyzés trackback címe:

https://megir.blog.hu/api/trackback/id/tr803120037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziézié 2011.08.02. 21:15:28

cúúúúkkíííííííííííí.:D jajj. gyermekkorod kicsiny világa:D
süti beállítások módosítása