júl
25

He.

Címkék: zene játék tanulás zsiráf rajzolás | Szerző: _MeMe_ | 3:59 pm

 

Ma. Ez a jeles nap, komolyan, be kéne ikszelni a naptárban: MeMe tanul. Hihhhhetetlen kérem szépen. Méghozzá franciát. Elővettem, azt a gyönyörűen összefirkált nagy, kék könyvet, fellapoztam a 0. leckét, és másfél óráig torokhangot adtam ki, 10x leírtam, hogy a nevem Paul, és festő vagyok, majd megírtam 80 szókártyát, 20 kiejtési szabálykártyát, majd felnéztem az 'égre', és tragikusan sóhajtottam egyet.

Amikor végképp kiakadt az agyam, elkezdtem rajzolni, ugyanis délelőtt zuhogó esőben vágtáztam ki a városi papír írószer boltba, hogy legyen új jegyzet füzetem. És voalá. Fel kellett avatni, az első oldalon méltó helyét el is foglalta egy Zsirrráf. Bjútifull.

Most már csak a hegedűgyakorlás van hátra, amihez meg kell vallani, semmi kedvem nincs, a kisház, ( komoly 50 méter) olyan messzinek tűnik innen a szobámból, és a végtagjaim is, mintha leamputálódtak volna valamilyen rejtélyes oknál fogva, kicsit aggódok is. Nem baj. most benyomom a Ráken'rólt és a Gazsi zsiráfnak segítek almát enni, és megvívni a gonosz majmokkal. 

Leszarom, hogy óvodásoknak kitalált internetes játék.

A bejegyzés trackback címe:

https://megir.blog.hu/api/trackback/id/tr863096691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása