júl
10

kezdet, ilyesmi

Címkék: kezdet elindulás | Szerző: _MeMe_ | 7:24 pm

 Ilyenkor mindenki valami olyannal kezd, hogy fú, na most belevágok. ja. én is egy csomószor írtam ezt. Aztán jön, hogy 'nemfogokrenceresenírni', majd a blog nevének magyarázata. miért frappáns, de egyszerre szójáték, miért van benne idegen kifejezés, és sorolhatnám. De hogy ne legyek illúzióromboló:  Emese vagyok, a fészbúk legálisan kommentelő felhasználója, És gyűlölöm a nevemet. talán az Emese, mint a karakter rémít meg, mert lássuk be, tökéletesen illik rám: a földtől 2 méterre lebegő, elvont családból származó. Nos. Anya, kicsi koromban Memének hívott. kisebb periódusokkat kivéve ( Néha Tominak hivattam magam) mindig visszatértem ehhez a névhez, igen, lassan 16 éve. Akkor az első tag meg is lenne magyarázva. Gyüjjön a második: Zsiráf kultuszban élek, egyszerűen megőrülök értük, a családom tudna mit mesélni. Idegen kifejezés: Giraffe. csoddállattooosss... Légy üdvözölve a blogok világában. Óhh, dánkesőn.

A bejegyzés trackback címe:

https://megir.blog.hu/api/trackback/id/tr153055649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása