júl
24

 Én csak most tudtam meg. És majdnem elbőgtem magam, mert hát (és ezt most komolyan gondolom), elég értékes személyiség volt. Jóójó, persze hogy drogozott, meg botrányból botrányba verte bele magát, de hát nem ugyanez történt a Britney-vel? Oké, elég erős őket egy lapon emlegetni, mert ugye Amynek hangja is volt, meg tehetsége ( de még mennyi). Azt hiszem ez volt a baj. A tehetség. Mert hogy ezzel nem tudott mit kezdeni. Nem tudta feldolgozni, hogy a fenébe is, engem szeretnek. Oké, ez csak az én feltételezésem, mármint, bármi történhetett, de könyörgöm, miért is kezdene el egy épeszű, egészséges ember drogozni?! 

Lényeg, hogy hiányozni fog. Annyiii, de annyi  alapkövet tett le a zeneiparban, hogy megszámlálni is nehéz lenne. Elfogult vagyok, tudom, de ő egy olyan csillag volt, aki nem ment át cicababásba, megtartotta a saját, egyedi stílusát, és ezt zabálta a nép. Mást adott, Mint a Jusztin, ( bocs, ő még pelenkás volt akkoriban) meg a Zek Efron, egészen mást. 

 

Jobbat

A bejegyzés trackback címe:

https://megir.blog.hu/api/trackback/id/tr113093346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása