júl
18

*Gondolgondol*

Címkék: nyár ének satöbbi gondolgondol | Szerző: _MeMe_ | 9:01 pm

 Mert ugyebár, nem mindegy hol éneklek. Nem csak azért, mert nem vagyok túlságosan biztos tehetségem valódiságában, nem szeretném hogy bárki is, félkész dalt haljon tőlem. Na már most, összeszedve a lehetséges helyszíneket, nem jutottam közelebb a probléma megoldásához. Egy olyan hely kell, ahol nem hall senki, szóval távol a cilivizált világtól.

-          Parkerdő. Nos. Ez egy pici kis erdősített terület a városhatárban. Érveltem anyának, ha elég távol megyek az ösvénytől, az emberek nem tudják ki vagyok, satöbbi. Nem szívesen, merthogy milyen veszélyes környék, gyanús alakok, jajjajj. Végül is csak a fél gyermekkoromat őrzik a fák, de lényegtelen. Jó. Akkor a

-          Repülőtér. Régen bezárták már, egy egyszerű füves puszta, kietlen, a várostól kb. 3 km.-re. Szerintem nem lenne rossz, bár semmi akusztikája, ebben egyet is értettem anyával. Valamennyire.

-          A templom, vagy a gyüliterem. Na nee. De most komolyan. A Város közepén, egy Zengedező templom? És a legrosszabb, hogy az én hangomtól repedezzenek a falak? Kizárt.

Mindenesetre még gondolkodom. Persze,  már én is tudom hogy visszafogok térni az eredeti állásponthoz, miszerint a lenti kisházban fogok gyakorolni. Aggódom. Mármint, nem akarok mindennap úgy végigsuhanni a kiskerten, hogy a kedves bikinis, hajcsavarós, naptejjel gondosan bekent szomszédnéni megdicsérjen. Félkész daalt? Öreegeem.

A bejegyzés trackback címe:

https://megir.blog.hu/api/trackback/id/tr573078152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ziézié 2011.07.26. 22:48:34

hát én elvezetlek egy olyan helyre, hogy ott aztán énekelhetsz(: feltéve ha én hallgathatlak, vagy énekelhetek veled(:♥

_MeMe_ 2011.07.27. 00:17:05

:PP Végülis éneklek én, a kisházban... néhanéha xd
süti beállítások módosítása